Justbeenpaid New Attractive 2.5% Daily plans.
PipsFund

Monday, May 9, 2011

oleh Unknown

hari ini tanggal 9 Mei 2011, virtapay resmi meluncurkan kabar terbaruny.....
 
 
 

Mon, May 9 – DD Update (part 7)

We have both good and bad news to share today…

First, the good news.

Stage 1 of the Digital Delivery (DD) project is now ready to launch. Our programmers have resolved all of the issues and the new features are technically ready for users to begin testing.

The bad news?

We cannot launch Stage 1 quite yet. The new features that will be opened by the launch require some additions to our Terms of Service. The legal team is still working on the wording of these new sections.

The outlook…

As soon as this final bit is ready, we will issue an announcement that Stage 1 of the Digital Delivery project has launched. We expect that to happen this week. Although we knew delays were possible, and warned of this, we still wish to extend our sincere apology to our dedicated users for the delays we have encountered in preparing to launch Stage 1.

Thanks for participating as we work to take VirtaPay to the next level!

***************************************************************************************

***************************************************************************************
 
Kita memiliki kabar baik dan buruk untuk berbagi hari ini ...

Pertama, kabar baik.

Tahap 1 dari proyek Pengiriman Digital (DD) kini siap diluncurkan. Programmer kami telah menyelesaikan semua masalah dan fitur-fitur baru secara teknis siap bagi pengguna untuk memulai pengujian.

Kabar buruk?

Kita tidak bisa memulai Tahap 1 belum cukup. Fitur-fitur baru yang akan dibuka oleh peluncuran membutuhkan beberapa penambahan Persyaratan Layanan kami. Tim hukum masih bekerja pada kata-kata dari bagian baru.

Prospek ...

Begitu bit akhir ini sudah siap, kami akan mengeluarkan pengumuman bahwa Tahap 1 dari proyek Pengiriman digital telah diluncurkan. Kami berharap hal itu terjadi minggu ini. Meskipun kami tahu penundaan itu mungkin, dan memperingatkan ini, kita masih ingin memperpanjang maaf yang tulus kepada pengguna kami berdedikasi untuk keterlambatan kami temui dalam mempersiapkan untuk meluncurkan Tahap 1.

Terima kasih untuk berpartisipasi sebagai kita bekerja untuk mengambil VirtaPay ke tingkat berikutnya!

|

0 komentar:

Post a Comment

Tinggalkan Pesan Anda

Perpustakaan Online

Blogger Indonesia A. Fatih Syuhud Weblog